Dagen då latmasken åkte in i skåpet ett tag!

Satan vad jag har lidit brist
på inspiration,och lust och
uppslag och inspiration....

Det gick så långt att jag blev
tvungen att ta stryptag på mej
själv och fråga vafan jag inte
håller på med!

"Har inte haft lust svarade latmasken"!

"Slingra dej inte ditt perfekta lilla stycke
  svarade jag mej själv då"!

Kejrå!
Jag gör´t föffan,och så satte jag igång.

Och ser man på,det funkar!
Iallafall ibland!

Håll tillgodo,eller skit´it-
valet är fritt som ni vet!


Det här är en del,resten finns som ni kanske kommer ihåg på
en helt annan sida-nämligen denna:
http://majdesajn.blogg.se/2011/august/sa-kom-den-tillbaka-en-stund-inspirationen.html

Nu har jag inte tid att sitta här,
jag måste "fila"!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0