Surpriiise

Fan vad det är kul med
överraskningar ibland.

Som igår,när Ulla blev
grundlurad och lockad
till "byn".

Ha,ha,ha-ni skulle sett
hennes min när hon
insåg att vi fixat en liten
men naggande mysig
överraskningskväll
bara för henne.

Ulla fyller nämligen år i
nästa vecka,men då har
hon fullt upp,så därför
tog vi förfiradet igår.


På "Tightsbruttans" altan blev hon informerad om att det
INTE va för kaffet hon kom.
Och redan där anade vi glädjen i Ullas hela kroppsspråk!


"Men vaddå sa Ulla,nu tycker jag att det känns lite konstigt"!
Lugn & fin bara sa vi,det är inget farligt!


Sen tog vi med henne till byns lilla mysiga restaurang
ett stenkast bort,och där gick vi in och slog oss ner.


Jättegodaste räkmackorna beställdes och varsitt glas
vin till det.
Fast jag fortsatte på Gevaliavägen eftersom jag körde!


Skål & grattis i förskott lilla Ulla!


Skål sa jag oxå och väntade på mitt kaffe!


Paket hör ju till när man ska fylla år,och naturligtvis
hade vi med oss ett till Ulla.


"Nämen oj,vad är det här sa Ulla och drog av pappret".


Ett "Ulla-album" med massor av bilder!


Plötsligt drar restaurangchefen och tillika ägaren fram
guran och börjar sjunga.

"Åh denna kväll,denna ljuvliga kväll då ni firar lilla Uuuulla",
sjöng han INTE!
Däremot fick vi höra om Cecilia Lind.
Snacka om underhållning med hög gemytlighetsfaktor!


Ulla njöt i fulla drag och bara "Åh,ameh åh"!


Sen kom det!
FINGRET-fast igår va det "gladfingret" och vi bah:
"Hallefuckingluja,there is som hope"!


Blivande 21-åringen va på ett strålande humör.
(tacka fan för det lixom,när man får en sån här överraskning)


Sen fortsatte vi trivas och passade oxå på att boka in en grillkväll framöver.


Vi beslöt oss för att avrunda hos undertecknad och Ulla
passade på att messa lite innan det va dax att kliva ur.


Ulla sjunger "rosen" och "Tightsbruttan" ler sitt Stomatolsmil.


Till slut hamnade Ulla i SIN stol på MIN balle,och vi kunde
konstatera att kvällen varit en riktig tiopoängare!


 


Kommentarer
Postat av: Ulla.Red

TACK snälla för en underbar kväll!! Jag är såå glad och tacksam för allt ni hade fixat med =))

♥Pussar & Kramar i massor♥



2011-08-11 @ 10:21:06
Postat av: Majso svarar:

Ulla: VARSÅGOD lillstumpan ;)

Och du,vi är oxå såå glada att du gilla´t ♥

♥Kramar i stora lass♥

2011-08-11 @ 11:37:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0