Fan vad jobbigt...

...det är att skriva under press.
Ville bara att ni skulle veta det.

Jag blir förbannad på datorn,fast
jag vet att det inte är datorns fel.

Det är så jag funkar,och det är väl
en jävla tur att inte internetleverantörs-
mupparna sitter bredvid för då hade
jag fått livstid.

Minst!

Imorron äre jag som ringer för
sista jävla gången.

Och mycket sannolikt får jag prata
med nån som inte ens vet vad
internet eller ADSL är för nåt.

Högst troligt att jag gör mej riktigt
förbannat olycklig i min ände av luren.

Och lika högt som Mount Everest är
att dom ändå inte hör vafan jag säjer
eftersom linjerna är så fruktansvärt
rena,klara och helt fläckfritt fungerande!

Ogjort arbete och totalt bortkastad
aggression kallas det!

Jag vill få tillbaka mitt normala
interNÄTliv nu,jag vill fan inte
sitta här och skriva om strul
och förbaskad oreda längre.

Kan vi inte bestämma det snälla
rara XXX leverantören!

Skicka hit nån trevlig tekniker
på stubinen,så LOVAR jag att
bjuda på kaffe,20 sorters kakor
och mitt allra bredaste smil.

Annars stämmer jag!
Hela koncernen!


Skicka hit Nisse från Manpower så får han en sån här!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0