Tomorrow,tomorrow I love her tomorrow...

...and eveeery other day!
Imorron har jag en dejt.
(eller egentligen idag ju,eftersom
det hunnit bli lördag-redan!)

Med min egen lilla fransyska!

Näe för fan,nu snackar vi inte
kött här,vi snackar fransyska
som i Bonjour,Merci C´est la vie
och Je m´appelle Majso.

Det är väl ungefär så mycket(lite)
som jag kommer ihåg av skolfranskan.
Och ett eller annat svärord kanske,men
nu svär ju inte jag så jävla ofta,så det
vore ju förbannat dumt att göra det på
franska då´rå!

TYP!

Iallfall så ska det tjattras och skrattas
och umgås och has very trevligt framåt
lördagskvällskvisten,för svensk(fransyskan)
är äntligen tillbaka på Sverigevisit igen.

Och DÅ passar man på att suga ut dom
timmar man kan få av det besöket.

Cést très bien!
(ameh vafan,jag kan visst mer!)




Mon Dieu vilket radarpar!
Bonne amis!

Om jag får hålla på lite till
kanske det BARA skrivs på
franska vetja!


Kommentarer
Postat av: Mimi

Men du, chère amie har ju varit i la France hur många gånger som helst. Ja, i mitt lilla cuisine fast på ett annat sätt!

2010-10-30 @ 21:54:13
Postat av: Majso svarar:

Mimi:Ja,det har du rätt i vetja.

Vi är ju hos varann väldigt ofta! ;DD

Kram <3

2010-10-30 @ 22:41:16
URL: http://majdesajn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0