Rörmokar´n ringer alltid tre gånger...

...två gånger för att kolla
att jag VERKLIGEN tänker
hålla mej hemma,och en
gång ringer han på dörr´n.

Synd för honom bara att
ringklockan är avstängd!

Men jag släppte in honom
ändå,bara för att jag ville
få ordning på kranjäveln.

Och visst,han är förbannat
trevlig,och han har varit
här ett antal ggr förut.
Men äre inte jävligt typiskt,
att när det för en gångs skull
på en måndag,dyker upp en
riktig hantverkare,så är det
en 50 plussare.

Annars ska jag väl inte
klaga precis,vi snackade
elgitarrer och förstärkare
och lite sisådär.

Men ändå lixom.

Tänk Blaklader (Blåkläder asså)
verktygsbälte,vältränad bar
överkropp och på det en fet
jävla rörtång....

Eller typ inte.
INTE idag iallafall. =))

Fast min läckande kran
är fixad,och det får man
ju tacka för!


Rörmokarjacka!


Jobbarskor!


Och skjortan behöll han på,vilket vi oxå tackar för!
(såhär i efterhand menar jag!!!)


Kommentarer
Postat av: Anonym

Ja tänk...härligt!

2010-10-25 @ 16:41:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0