Om att åka snålskjuts!

Såja,då va man back
on track igen.

Stack iväg en snabbis
och dejtade lillan i sta´n.
(20 år & man är fortfarande liten)

Sen inhandlade jag så jätte,
jätteskojsiga grejer som
magneter & läderband.

Efter det va jag slut som
artist och rattade hemåt.

Hem till mitt Gevalia och
allt stök på köksbordet
som bara väntar på att
få tas itu med.

På hemväg hade jag stort
och långt och fint sällskap.

En spygrön bautalastbil med
släp som låg rakt upp i anus
på mej i typ 17 mil.

Vilken jävla idiot lixom.

Vafan äre för nöje att ligga
och slicka mina kofångare
därbak!

Såhär i efterhand ångrar jag
att jag inte frikopplade och
drog i handbromsen.

Bara för att markera lite fint!

Fast när jag tänker efter,så
hade det ju varit jävligt onödigt
med en whiplash en torsdagsmiddag!


Jävla dumskalle!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0