En röst i natten

Har ni lyssnat på det?
På radion alltså,med
Gert Fylking.

Just nu sitter jag här
med radion på och
ikväll/natt är ämnet
sex & samlevnad.

Ameh hallå,vafan äre
för jävla miffon som
ringer in!!???

Dom berättar det ena
värre än det andra ju.

Inte för att jag har nåra
somhelst förutfattade
meningar eller så,men ändå!

Alldeles nyss va det en
(vuxen) brud som berättade
att hon satt på datingsajter
och hade fått kontakt med
en kille som hon ringt till.

Sen hade dom snackat
på Skype oxå.

Bra så!

Näerå,hon hade minsann visat
mer än fejset där på Skype.

OK.

Sen iaf träffades dom IRL och
då tyckte hon att det va bra
att hon sett mer än bara karln´s
överdel så att säja.

Inte fan hade jag tryckt upp
mufflan i webcamen för nån
jag bara sett bakom en skärm.

Och aldrig i hela helvetet att
jag hade velat få en k*k rakt
i plytet när jag satt framför
dator´n mitt i kaffepausen.

Det finns folk till allt!
Eller folk & folk.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0