Apropå jävlar

Jag är en jävel på att
prata i telefon oxå.

såhär äre:
"Den lilla varelsen" fyller
ju som sagt år idag.
Närmare bestämt 28.
Jorå,för hon är 1 år äldre
än jag!
(korrekt svenska där oxå!)

Iaf,när klockan drog sej
lite efter 19.10 cirka,så
greppade jag luren,och JA,
jag har ett fucking jack
i väggen fortfarande and
I love it.(ibland)

Nåväl,jag slog hennes nummer,
som då rakt inte har en enda
jävla sexa i sej,satte mej på
gosiga ballen med en kopp
kaffe,sjöng upp en snutt och
väntade på att hon skulle
kvittra till svar i andra änden.

Jomen eller hur att hon INTE
gjorde det.
Alls!

Upptaget!
Upptaget!

Upp-jävla-taget i över 2 timmar!

Kaffet kallnade och rösten
satt som en skadskjuten
koltrast i halsen på mej.
(den kalla ytterluftens fel,förstås!)

HALV TIO (21.30) kom jag
äntligen fram till na´.

Så jag sjöng en halvfesig
trudelutt och sa grattis!

Jag glömde fan hurra i min
förvåning över att inte få
den dära TUUUUUT TUUUUUT-
tonen i örat!
(Så:Hurra nu vännen!)

Jag skulle som sagt "bara" säja
grattis och hurra(som jag ju glömde)
och höra hur dagen varit.

Hinner man göra det på 1½ timme?
ELLER???!!

Kan jag tala om ATT man gör.
Man hinner prata om en MASSA
annat kul oxå för den delen.
(som smörgåstårta t.ex!)
OCH dricka typ ½ kg kaffe
under tiden.

Tack för den Televerket!
(nu är ni jävligt lacka över
att ni blev av med mej som
kund för 23 år sen va!!!)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0