Min "fresha" granne...

...tittade upp på
em fika.

Jag gillart!

Vad jag däremot inte
gillar,är att hon tamme(fan)
ALLTID är så jävla fräsch,
snyggt klädd och perfect
mejkad...

Hur i helvete bär sej
människan åt???

Jag lovar.

Och svär nåt helt
jävla förbannat,att
om jag så skulle
komma bort och
väcka "fröken" in
the middle of the night,
så skulle hon va lika
fräck,och frän då!!!!

HALLÅ!

Det är orättvist mot
oss andra.(läs:MEJ!)

Anyhow,vi hade en
skittrevlig stund och
avhandlade både det
ena och andra.

Typ" såser".

I alla möjliga former!

You know what I´m
talking about P...

He,he!

Visst! =)


Hon är blondin,men vi kompletterar varann på nåt sätt!!!!


Kommentarer
Postat av: Petra

TACK kära granne!! Du är ju fööör snäll!!

Hahaha...många såser blev det!!

Alltid lika trevligt!

Pusselipuss

Petra

2010-03-07 @ 19:54:34
Postat av: Majso svarar:

Petra:

Snäll & snäll,snarare ÄRLIG vettu =)

P.s:Tur iaf att vissa såser är mer delikata än andra.

Ha,ha! :D

PUUUUUSSSSS!

2010-03-07 @ 21:16:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0