Nya tag barra!

Funderar på om jag ändå
inte vill va lite fransyska
såhär på torsdagskvisten.

Baka lite Pariservåfflor och
måla en liten söt mustasch
över läppen.

Mais Oui!

Eller det kanske räcker
med en musch!

Vidare kan jag tala om att
jag är en jävel på att göra
färsk pasta med supergod
fyllning i.

Det åt vi,med en fresh sallad
och sås på creme fraiche,färsk
persilja,peppar,grönsakskrydda
och en liiiten gnutta salt.

Som en såndäringa WOW-upplevelse
och typ bah:Vafan har jag inte gjort
såna här för tidigare.

Den som fick mej är förbannat
lyckligt lottad & jävligt tacksam!

Bassattnivet alltså!


Dinner is served!


Mmmmmmajso´s mat är bäst!


En öl till maten kan va gott sa älsklingen och drack ett glas av dessa 2 liter!
Nu har han börjat prata tjeckiska oxå och jag fattar inte ett skit.
Mais non!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0