Tatuering,men inte för mej!

Idag var dagen D för mellandottern.Tatuering (den första) stod på agendan!Jag hämtade upp henne vid skolan och så stack vi till studion.
"Mamma,jag är sjuuukt nervös,tänk om det gör skiitont,jag kanske svimmar!!"
"Nej då svarade jag,det är ju bara tre små tassar du ska göra,inte hela ryggen med en stor jävla drake från nacken till skinkan"
"Mamma,jag går härifrån,NU....."
"Men HALLÅ,skärp till dej!Han är ju klar innan du vet ordet av"
"Mamma,jag är hungrig,MÅSTE ha nåt att äta" osv osv osv

Det gick bra iallafall(till slut)!
Och VAD säjer ungen när vi är på väg ut????Jag ska boka en ny tid,NU DIREKT!!!!
Ni fattar va!!!!Nu ska små tassarna bara skötas om och läka.
Själv  längtar jag till den 12e februari,då är det MIN tur att bli gaddad...Återkommer längre fram med resultatet.

Puss från mej!




Kommentarer
Postat av: matilda

jag ska ha en till, eller flera till xD det gjorde inte ont :P

2009-01-26 @ 19:15:52
URL: http://matildaelizabeth.blogg.se/meg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0