INKOMPETENTA IDIOTER...

Igår fick jag brev från en statlig instans som jag skrivit till i ett ärende.(dom med värsta väntetiderna & omorganisationen)
Det stod i korta drag att jag fick avslag.Hallå,avslag är nåt mindre trevligt man får efter att man fött barn!!!!
Jag är så in i helvete trött på att hela tiden behöva kämpa för MIN RÄTT.Det är en sån enorm skillnad,när en "amöba" ringer och skriver till denna instans!!!Då jävlar beslutas det på tre röda.Det räcker med att "amöban" slår i dom en massa skit och har en utläggning på en timme då han ljuger konstant och förtalar,tycker  synd om sej själv och agerar som om det vore uttagning till nån Bergman film....DET "köper" dom fan med hull & hår.VARJE GÅNG..
Men när jag kommer med fakta,bevis,intyg och hela jävla skiten,då får jag AVSLAG!!!!
Jag är så förbannat ledsen,arg,frustrerad och totalt galen på dom,att det kliar i fingrarna!Jag vill slå dom på käften,skrika och gapa,göra MIN röst hörd.MEN,vad hjälper det att jag alltid hållit mej till sanningen och haft belägg för allt????INTE ETT JÄKLA SKIT kan jag tala om,snarare tvärtom.Jag åker bara längre ner i avgrundshålet.
"When is the bottom nådd???"
Till "dom" som bestämmer & beslutar på helt fel grunder,samt till "amöban" vill jag bara säja en gång för alla:
NI KAN DRA ÅT HELVETE!!!Ni vet inte VEM ni jävlas MED...(ont krut förgås inte så lätt)Skam den som ger sej!
ALDRIG I LIVET.....




Kommentarer
Postat av: Maria

Kämpa på, du vet att du kommer vinna tillslut. Tänker på dej Kramar Mia

2009-01-28 @ 01:38:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0