Ofrivillig diet.....

Kom just på att jag glömt äta idag.
Hur fan kan man glömma nåt sånt?

Det kör lite i magen.
Eller rättare sagt,det låter som
en jävla stenkross.

Det är pärlornas fel.
Jag glömmer lixom tid & rum.

Håret är skitigt och fötterna
luktar som ett kilo räkskal,som
legat i solen ett par da´r.
Tror jag.
Hundarna har inte varit ute på
en vecka,så det ligger högar med
både det ena och andra lite varstans.

Amen vafan,jag är väl ingen robot.

Egentligen har jag inte tid att
sitta här heller,men lite får
man väl offra.


Här ligger vi och låtsas sova!
Bäst att hålla sej undan!

"Människan är en egen ras.
Särskilt mammor-
dom kan bli väldigt rasande".....

Och om nån tänker anmäla mej för vanvård
av djur,så är det inget att slösa energi på.
Jag har ändå inte tid att öppna....för inspektion!

Sov gott!
(till er som ska i säng)





Kommentarer
Postat av: Anonym

du skulle ju fikat med en snyg,,,flåt trevlig kille/pojk på stan då glömmer man allt o alla..:-)där fick ja till tycker faktiskt ja!!

2009-08-12 @ 06:24:35
Postat av: putte

du skulle ju fikat med en snyg,,,flåt trevlig kille/pojk på stan då glömmer man allt o alla..:-)där fick ja till tycker faktiskt ja!!

2009-08-12 @ 06:25:31
Postat av: Majso

Sv:

Mm,PRECIS!

Men vaddå jävla-Telenor-skit!!!!

2009-08-12 @ 08:31:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0