Utan förtjänst...

Imorron ska Idrottsklubben
ha en heldag med aktiviteter.

Matcher,lite lotterier,kanske
nån uppvisning av nåt slag.
OCH bakluckeloppis.

Perfekt tänker jag och ser
hur jag kan bli av med lite
skit och samtidigt få in nåra
kulor till nästa IKEA-tur.

Men så läser jag längst ner i
annonsen att man måste anmäla
sej,OCH att det kostar 150 spänn
per bil.
Hur fan tänker dom här egentligen?
LOPPIS...
Ska det inte va billgt då.
Eller tror dom att folk baxar in
vardagsrumssoffan och säljer den!

Det sket sej från början alltså.
Jag som får in typ 50 ouppblåsta
badbollar i bagagen!
MAX!
Förlusten är ett faktum.
Minst sagt.
Ska jag behöva köpa alt.hyra en
stor jävla Van för att överhuvudtaget
få in till anmälningsavgiften!

Men tack så jävla mycket
.....- Idrottsklubb,nu slipper jag
ödsla energi på att trycka in
en massa skit med stort våld
i bakluckan.

Och dessutom sparar jag ca
0.1 dl bensin.

Hoppas ni förlorar varenda
jävla match imorr´n.
Och att det regnar satan!
Förbannade "bonn"-ockrare!!!




Kommentarer
Postat av: Henke

Vi i Bråvalla försöker hitta på trevliga aktiviteter både för klubben och föräldrar. Jag vill bara tala om att de flesta förstår att denna anmälningsavgift går direkt tillbaka till ungdomarna i klubben.

2009-08-29 @ 21:34:37
Postat av: Majso svarar:

Kära Henke,jag VET det eftersom jag själv både spelat OCH haft barn i klubben.(jag har nog bidragit med MER än du vet till denna klubb och dom det berör)

MEN,jag gjorde lite skoj över MIN egen situation(vad gäller bagage),och det va ju tråkigt att du missförstod.

Naturligtvis hoppas jag att det blir bra väder & vinster i lagens matcher imorro´n!

NOTE FOR YOU:

Mycket av det som skrivs i denna blogg kan/får man ta med en eller flera nypor salt!

HEJA BIK!!!!

2009-08-29 @ 23:45:10
Postat av: Majso tillägger:

BTW:

Mycket i bloggen är oxå strikt allvarligt!

Dessutom är det MIN blogg och JAG som skriver.

Gillar man inte det som står,finns bara ett att säja:

Hej då & surfa runt nån annanstans!!!

2009-08-30 @ 20:36:33
Postat av: michaela

just det henke!!!! så det så....ha!!

2009-08-31 @ 12:38:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0