Break a leg....

Jag skiter nog i amputation.
Benet fyller iaf lite nytta.
Än sålänge.

Har fan ingen lust att gå
till "medicinmannen" på
lokala Vårdcentralen.

Jag vet av erfarenhet vad
jag får för råd där.

"Gå hem och ta en Panodil,
så kan du komma tillbaka om
det inte blir bra"...

Eller hur!

Och helt plötsligt har man
betalat en förmögenhet för
att få köpa nåra paket Panodil.

Näevars,jag är smartare än så!

För Panodilcashen lämnar jag
naturligtvis in en Bomben till
kvällens matcher istället.

Och OM jag vinner sätter jag
dit ett nytt knä för pengarna.

I guld och med blingbling förstås!


För det första gillar jag inte nylonstrumpor.
Det är så jävla avtändande!
Och för det andra tycker jag färgnyansen är förbannat bäsch!!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0