Bissi,bissi,bissniss...

Oj,oj,oj!
Det är mycket nu.
Idag har jag farit runt och visat
min nya smyckeskollektion.

Hemsidan ska göras om,och
i september ska jag på inköps-
mässa i Tyskland.

Har fått sjukt många beställningar.
Det är ju iof väldigt roligt,men känner
att dygnet borde ha dubbelt så många
timmar.

Funderar på att anställa nån trevlig,
noggrann och representativ medarbetare.
Som kan sköta bokningar och möten.
Sånt har jag inte tid med som egen.

På lördag är jag inbjuden på VIP kväll
i Malmö.

Nu måste jag kila,har en sen massagetid.
Och efter det ska jag sätta mej med lite
pappersarbete.


Dagens klädsel:
Blus från Vera Wang
Jeans Acne
Stövlar Minnetonka
Väska  Lofre
Klocka Jet Set (Beverly Hills)

Kram ♥




Kommentarer
Postat av: michaela

chict;)

anställ mej...jag kan pappersarbete.. och det är lättare att bli irriterad på en anställd inom familjen;)

ta mej ta mej;);)

så får vi utveckla ideén lite;)

2009-08-14 @ 17:31:20
Postat av: Majso svarar:

Ideellt arbete blir det isf.

Första åren har jag inte råd att betala ut lön.

Men vaddå,en kaffe kan du få....GRATIS!

;=)

2009-08-14 @ 20:05:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0