Mina utvalda rabatter...

Min matvaruaffär har minsann stenkoll på mej!Dom vet PRECIS vad jag handlar och hur ofta!
Som igår t.ex,då fick jag mitt lilla häfte med "mina utvalda varor".Spänd av förväntan(ungefär som på julafton),river jag upp kuvertet.Döm om min förvåning,när jag ser mina 20% rabatter.Här ska det bli fredagsmys så det står härliga till.Vi ska frossa och lyxa till veckoslutet som vi aldrig gjort....
Erbjudande nr 1)Torrfoder med spröda kycklingbitar...till hundar!!!
Erbjudande nr 2) Lyxpaté med saftiga oxköttsbitar...oxå till hundar!!!
Erbjudande nr 3) Mjuka snacks för finsmakare....DEFINITIVT INTE för MÄNNISKOR!!!
Erbjudande nr 4) Rymliga,heltäta,väldoftande...BAJSPÅSAR!!!
Slutligen,som en liten bonus?!!Rabatt på bomull............
Är det menat att vi  ska stoppa näsorna fulla med bomull,så vi inte känner smaken på den lyxiga patén???
Nu längtar jag VERKLIGEN till julafton,utan rabatter och bajspåsar!
Fast,jag kan tala om att det iallafall var TVÅ fyrfota vänner som blev glada.OCH dom ska väl oxå få ha lite julfeeling!!!
                                                                                                               
                  
                                                                                                               


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0