Here we go again and again and.....

Frågan är....om jag nånsin kommer
bli sådär pensionärsaktig att jag
går till sängs vid nio på kvällarna
för att sen sitta med kaffe på fatet
och sörpla runt vid femhugget på
morgonkvisten!?!
 
Skulle knappt tro det va!
Om jag nu har turen att nå
pensionsåldern vill säja!
 
Jag menar att mina problem knappast
lär minska vartefter åren läggs på hög.
 
Har det inte blivit bättre so far,snarare
tvärtom,då lär det väl krävas ett under
lika stort som att det promenerar dino-
saurier på gatorna hux flux.
 
Mammutar däremot,DET kanske man kan
få uppleva igen.Vafan vet vi om sånt.
Gentekniken tror jag lutar mer åt det hållet
än åt dinosar.(jag hade iaf hellre önskat såna)
 
Nåväl,nu har jag såhär runt halv tre mitt i
mörka natten precis kladdat klart på en
spegel som jag tyckte behövde lite uppiffning.
 
Eventuellt målar jag över,eller så får den va
som den blev,jag har iaf fokuserat på annat
än onda grejer ett tag och bara en sån sak
är ju guld värt oavsett tid på dygnet.
 
Nåra bilder har jag inte heller knäppt på sistone,
så jag tänker att jag slänger in den bild jag hade
här för exakt TIO år sen,d.v.s den 23:e januari 2009.
 
Och sen tror jag det är dax att försöka få lite
kroppsro.Jag kan ju åtminstone lägga mej
raklång i sängen och räkna spindelnät i taket.
Det lär ju inte va gjort på en kvart eller två.
Sen får vi se hur jag tar det vidare.
 
Stay positive bah.HELA jävla tiden positiv.
(och lite korslagda fingrar bakom ryggen!)
 
 
Rosor i januari 2009.
KAN va så att jag fick dom
av Prinsen.Det händer inte
JÄTTEOFTA precis,men vaddå,
jag vill hellre få en mango och
det fick jag i fredags!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0