Titta in

Äntligen blev jag klar med mitt
senaste lilla pysselprojekt.
 
Tittskåp med ljusslinga i och så
har jag som vanligt skurit ut text
och dekoration ur kontaktplast.
 
Blev ju inte alls så tokigt,det riktigt
tokiga är dock att jag inte får tag på
fler s.k "tittskåp".
Slut tamme fan överallt.Blir man less
och förbannad på samma gång,eller?
 
Så jävla typiskt när man verkligen har
lust att fortsätta pilla och skära med
skalpellen.
 
Ja,ja.Det får väl bli så att jag plockar
fram graveringsgrejerna istället då,dom
har ju legat och vilat ett tag nu och behöver
väl få lite kärlek dom oxå.
 
Och dessutom borde jag börja fundera på
utformning av en specialbeställd änglatavla.
 
Men,känner man mej rätt så går det absolut
inte att forcera fram nåt,det måste bara "komma",
och vid rätt sorts feeling typ.
 
Den feelingen har jag definitivt inte nu iaf.Klockan
är strax halv tre på natten och jag tänkte istället
kolla lite playprogram på datorn innan det blir
dax att krypa till kojs.
 
Och får ni nys om nåra trevliga "tittskåp" att
bunkra på sej,feel mer än free att hojta till vetja.
Ingen skulle bli gladare än jag över att få tips.
 
Hörs då!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0