Redan fredag

Ärligt talat så har jag varit lite
väl mycket off i min egen lilla
värld senaste veckan.
 
Och vips så blev det fredag IGEN!
 
I helgen är det dax för årliga Halloween-
träffen med dom närmaste.
"Mellan" kan dock inte vara med för hon
ska hjälpa sin kompis med flytt.
 
Tur för mina kompisar att JAG inte flyttar
så ofta,för fy vad dom inte skulle vilja vara
med och bära på allt jag har både här och där!
 
Senast färdigställda glasen ska dock
inte bo kvar här längre,så lite mindre
grejer blir det i skåpet om nåra timmar.
 
Just det,jag har ju på tal om annat sett
att min nektarinplanta återigen har
berikat mej med en vacker vit liten blomma.
 
För tillfället är jag superlycklig över
även de pyttesmå grejerna som händer.
 
Man får (tydligen) inte ha alltför
stora önskningar och intentioner.
 
Men vem vet,plötsligt KAN det ju
hända.Det där otänkbara som man
bara drömt om och går och tror är
en utopi.
 
Sent ska den positiva själen ge upp.
Att hoppas är ju oxå en sysselsättning
vetja!
 
Kram på er och ha en finfin fredag,dag
nummer 2 i november anno 2018.
 
TVÅ...det här kanske ÄR just MIN 
superdag.(turnumret ni vet)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0