Sommar,sol och lite bakning på det

Fi tusan så gött vi har det med
vädret nu.
Jag njuter från morgon till natt 
och vill inte att det nånsin ska 
bli höst och vinter igen.
 
 
Cindy tycker oxå att livet
är lovely och vill inte gå
in överhuvudtaget!
 
Syrénbuskarna utanför står
nästan i full blom och man
riktigt känner hur det doftar
sommar runtomkring en.
 
Idag (eller igår onsdag eftersom jag är över midnatt),
uppenbarade sej nåra moln på den
klarblå himlen,och ska jag vara riktigt
ärlig så kändes det helt okej med nån
minuts skugga!
 
På eftermidda´n lockade jag med mej
Cindy in för att baka en plåt cupcakes.
Idag torsdag ska nämligen jag och
"Mellan" (och ev."Stora") hälsa på
"Lilleman" i nya lyan och han hade
som önskan att jag skulle ta med
mej just såna här.
 
Vad gör man inte för kidsen lixom 😀
 
Nu är det väl snart dax att fundera
på om man ska hoppa i säng en
liten stund.Inte för att jag måste,
men det ska tydligen vara ganska
bra att åtminstone vila ögonlocken
ett litet tag innan det står kaffe på
morgonschemat.
 
Soliga kramar och nyp i kinden 😎
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0