♥HURRA♥

Idag är det ingen vanlig dag,
idag är det nämligen LEWI´S
2-årsdag.
 
Jag kan inte riktigt fatta att
det är två år sen jag höll det
där lilla knytet i famnen för
första gången.Tiden går alldeles
för fort.
 
Nu har jag ju tack & lov den stora
förmånen att bo nära honom och Wille,
så vi träffas ju ofta som tur är.
 
I eftermiddag vankas det förstås
kalas,och jag har fått den stora
äran att fixa lite tilltugg i form
av smörgåstårta.
 
Just nu står den monterad i kylen
och bara väntar på att sätta sej
så jag kan gå loss med garneringen.
 
Tillsvidare sippar jag på mitt kaffe
och har precis slagit in paketen till
dagens gulligaste jubilar ♥♥♥
 
Grattis & hurra finaste Lewi ♥
 
Snart i en tvåårings oömma händer.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0