Alternativ egenbehandling

För helvete Majso sa jag till mej själv,
du kan fan inte ge upp och lämna ifrån
dej två tänder till utan strid.
 
Jag har googlat,jag har fått tips,jag har
snart plöjt igenom varenda millimeter
av råd och berättelser och nu har jag
börjat min egenbehandling.
 
Det ska mycket till innan jag kastar in
halva truten och kanske lite mer om det
vill sej illa.
 
Jag litar för tusan inte på nån mer än mej
själv längre känns det som och jag måste
börja lita mer på min intuition igen.
 
Nu har jag som sagt bunkrat upp och startat
en intensiv början med sånt som inga läkare
eller nån i vit i rock överhuvudtaget nånsin
skulle föreslå eller ens erkänna att det kan
och faktiskt funkar.
 
Men,tron kan ju i sej försätta berg,så med
en kombination hoppas jag till sista gnuttan
tandemalj att det ska bli bättre,gå vägen och
att jag i bästa fall kunna skjuta eländet åt skogen
för lång tid framöver.(helst för alltid)!
 
Fluorfri tandkräm (fluor är giftigt)
Ionosil kolloidalt silver (att gurgla med och ta en sipp av om man vill)
MSM-pulver blandat med cocosolja.
(borstar tänderna med det oxå samt tar lite ren
  cocosolja och gurglar med,s.k oilpulling)
 
Håll alla tummar nu va,det gör iaf jag,
OCH ber till högre makter om bra resultat!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0