Hinner inte skriva!

Men jo,nåra rader bara!
 
Kalaset för mamsen och alla andra
titlar hon har förflöt perfekt.
 
Orkar dock inte skriva nu inatt,för dels
fick jag med mej en liten övernattare
hem (Wille),som jag snart tänker göra
sällskap i sovrummet och så har jag
ärligt talat ingen lust att lägga in bilder
just nu.Det tar för lång tid faktiskt.
 
Men,EN bild (kanske två) ska ni få iaf,det är dagens
två "flopphopp" och dom står JAG för.
 
Man måste kunna bjussa på sej själv...visst!
 
Varsågoda,godnatt eller godmorgon och
vi hörs väl kanske (troligtvis) senare!
 
Vilken grace hon har....NOT!
Fast klänningen är ganska snygg iaf!
 
Som en yster ko på väg till slakt,typ!
Fast vristen är ganska fin och lite sträckt,det är den
och det är alltid nåt när resten är som det är!
 
Varsågoda som sagt!
(jag är inte bitter,inte alls)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0