Firarbilder...hurra för 75 åringen ♥

Men hörrni,det är ju så himlans
fint väder att man inte varken
vill eller har lust att skriva långa 
inlägg mitt på blanka da´n.
 
Så jag slänger in lite bilder från
mamis förfirande igår eftersom
jag ju typ lovade att återkomma
i det ärendet.
 
Gott var det och många var vi,
fastän inte hela skaran närvarade!
 
 
 
 
 
 
 
 
Tänka sej att den här lilla ärtan
fyller 75 ♥
Och då ska man veta att hennes
förstfödda fyller 60 år nästa år!
(bra jobbat där)
 
Min hand VS släktens yngsta.
Skiljer inte bara år utan lite
färg oxå!
 
 
 
 
Tittut på dej!
 
 
Hann dock inte få med alt gott
som serverades TILL kaffet,men
mumsigt var det.
 
 
 
 
Det var allt för nu,hej sålänge!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0