♥Dubbelt firande♥

På riktigt,vilken jäkla dag!
 
Inte nog med att prinsen och jag firar
bröllopsdag,Sverige slog ju fan Mexico
med 3-0,TRE jävla noll,i fotbolls-VM!
 
Fucking amazing rent ut sagt.
 
Jag hade grundat förmiddagen med lite
jordgubbar och färsk ananas doppade
i choklad,så jag och gamla grannen hade
lite balkongmys i skuggan.
 
Finns det nåt godare när det är sommar
och varmt,än färsk frukt och som här
lite uppsnajsade med 85%-ig choklad
dagen till ära ♥
Näe,jag tror inte det va!
 
När gamla grannen tackat för sej
fixade jag lite härinne innan det var
dax att ladda för ödesmatchen i VM.
 
Jag bestämde mej till slut för att bojkotta
soffan och tv´n,så jag tog istället med mej
mobben och ett par flaskor vatten och sen
traskade jag ner med solstolen till gräsmattan.
 
Storbildstv i all ära,för det gick minst
lika bra att följa matchen via miniskärm
i solskenet.Satan vilket drag det blev.
 
Jag visste fan inte till mej när slutsignalen
ljöd och att samtidigt få höra att sydkorea
hade slagit ut Tyskland ur VM och Sverige
VANN gruppen,alltså...EUFORI.
Jag har väl aldrig känt mej så lätt i sinnet
när det gäller fotboll.
 
Förlåt,men jag måste faktiskt erkänna att
skadeglädjen delvis var ett faktum oxå.
Ibland slår karman tillbaka med full kraft,
för vem hade väl anat att mästarna Tyskland
inte ens skulle nå åttondelsfinal.
 
Och så fick dom tyska kartiga och mycket
respektlösa ledarna som hånade Sveriges
ledning,en rejäl jävla bumerang rakt in da
fejs right back!
 
Don´t mess with Janne Andersson and the
Swedish team you suckers!
(What goes around comes around,eller hur var det nu??)
 
Men iaf,glad och lycklig kunde jag så konstatera att
den här tredje bröllopsdagen även blev en Sverigedag
att minnas för lång tid framöver.
(om jag nånsin glömmer den)
 
SÅ,grattis Prinsen och grattis mej,men oxå:
GRATTIS Sveriges fotbollslandslag,det här
gjorde vi jävligt bra!
 
Nu kör vi straight forward! ♥♥♥
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vilka fina bröllopsbilder 💖. Kram Sussie

Svar: Men du,vad glad jag blir...TACK ♥♥♥Kram kram ♥
MAJSO

2018-06-29 @ 22:13:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0