Att det ska va så svårt

Usch mej,jag håller ju knappast jämna
steg härinne nu när det är fotbolls-VM.
 
Iof har jag ju redan förvarnat er men ändå.
 
Nu är det redan midsommarafton,även om
det förvisso just slagit över till fredag och
det vet väl alla lite till mans,att då sitter vi
väl helst inte och knäpper på tangenterna.
Åtminstone gör inte jag det som första
prioritet.
 
Men iaf,jag har ju hunnit fylla ytterligare ett
år äldre sen vi hördes här.
 
Och så har jag hunnit vara med småprinsarna
på deras midsommarfirande på dagis oxå.
 
Nu är det ju som jag skrev mitt i natten,så för
att göra det lite enklare för mej själv innan jag
släcker ner cybervärlden i datorn,så kastar jag
in lite blandade bilder UTAN text.
 
Jag orkar faktiskt inte (förlåt mej va) engagera
hjärnan i bokstavkombinationer under varje
foto nu i natta.
 
Hörs då!
 
 
"Förfirande" redan den 17e juni ♥
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Behöver väl knappast påpeka att
vädret anpassar sej efter högtid
även i år.
 
Himlen var PRECIS lika vacker(NOT)
som den brukar när det drar sej mot
midsommar,och detta år ingen skillnad!
                       GAHHHH!
 
Vilken tur dårå att det är fotboll
på tv så man slipper bry sej!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0