Mina små sommarprinsar♥

Ibland tycker jag att det är helt
onödigt med en massa ord hit
och dit.
 
Det kan faktiskt räcka med att
se på bilder,man behöver inte
ha förklaringar eller överdrivet
mycket text.
 
Inatt skyller jag varken på det ena
eller det andra,jag säjer bara att ni
får nåra bilder.
 
Enbart för att jag vill,inte alls för att
jag på nåt sätt känner mej tvungen
att blogga.
 
Jag tycker väl kanske att har man som
jag utan att vara varken intressant eller
influencer,och såklart då inte har miljoner
följare...då FÅR man ju bestämma precis
allting när det gäller bloggen och upp-
dateringar och innehåll med för den delen!
 
Tänk va,i december fyller mitt lilla skötebarn
(d.v.s den här lilla sidan) 10 år.
 
TIO år,vart tusan tog dom veckorna,månaderna,
dagarna,timmarna och sekunderna vägen!??
 
Vilken jävla tur ändå,att jag inte känner mej
mer än nån vecka äldre.Åtminstone inte till
sättet iaf.Mognat har jag dock gjort,på flera
sätt om jag ska va ärlig.Men det kan vi kanske
diskutera vid senare tillfälle.
 
Jag skulle ju som sagt bara slänga in nåra
bilder inatt,inte alls sitta och trycka på
tangenterna.
Sån är jag,spretig och ibland VÄLDIGT tvärtom.
 
Fast å andra sidan är det ju det som är charmen
med mej,det som gör mej sådär oemotståndlig
och alldeles,alldeles underbar. 😂

Det är nog bäst att jag slutar nu,inte för att jag
på nåt sätt tror jag fått hybris,mest för att det
börjar bli sent och så.
 
Kram & god natt,eller som jag brukar säja:
god morgon till dom som vaknat...eller nåt!
 
 
 
 
 
 
 
Ny större cykel kräver rejälare
hjälm OCH handskar.(enligt Wille) ♥
 
 
 
Årets grillmästare♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0