Jag smäller fan av!!!!!!!

Nyfiken som jag är,sladdade jag in på 
svenska spel för att kolla hur det gått
i fredagens Eurojackpotdragning,och
jag höll fan på att ramla av stolen.

En svensk,eller åtminstone en typ (eller fler)
bosatta i Sverige,hade kammat hem jackpoten.
 
Men för i helvete,varför tippade inte jag!???
 
 Nästan 258 miljoner!!!!!!!!!!!
TVÅHUNDRAFEMTIOÅTTAJÄVLAMILJOOOOOONER!
 
Tänk om det varit JAG,då hade det
DIREKT inhandlats en Lumixkamera.
 
Grattis då får man väl säja!
Jag är inte alls bitter,bara
smått imponerad över hur
man lyckas pricka SÅ rätt.
 
Kul,det blir en fortsatt kul OCH säkert
lite lyxig sommar och fler därtill för
den där/dom där som vann!
 
Tjena hej,jag fick inte ens tbk insatsen
sist jag skrapade ihop till en trisslott.
 
Men det är väl som dom säjer:
"It takes more than one number to...",
eller hur fan det nu va!!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0