Friday fredag fridag...och lite tvätt och matlagning och...

VA!

Fattar ni att det redan är femte januari
och att det snart förflutit en hel vecka
på det nya året?!
 
Jag gör´t inte,och snart är det väl mid-
sommar och sen vänder det igen.
HEMSKA TANKE!
 
Ja inte att det ska bli midsommar,för den
längtar jag efter som fan,men om vi kunde
införa typ två maj,juni och julimånader,DÅ
skulle det kännas så jävla mycket skönare
OCH bättre på alla sätt.
 
Men,nu är det emellertid bara januari.
Fast,det är ju ändå fredag och det är
alltid nåt att se positivt på.
 
Jag har,eller rättare sagt jag ska testa
en hemgjord glass på prinsen ikväll.
 
Inte ropa "HEJ" förrän den avsmakats
och vi har sett hur konsistensen blir
efter ett par timmar i frysen.
 
Tillsvidare är det tvätt som gäller,det är
förvisso inte min favoritsysselsättning,
men det känns fint när det är klart.
 
Såja,nu kallar kökstjänstgöringen med
fokus på kvällens käk.
 
Pistageglass med hackade pistagenötter
och lite mörk hackad choklad!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0