Tårtor,tårtor och mera tårtor

Fan då,det börjar bli tjatigt med tårtor
och bakat härinne nu,men det är inget
jag alls planerat.
 
Nu är det emellertid på det viset,att
någon som står mej väldigt nära,råkar
fylla år snart och då kan jag ju bara
inte låta bli att småfixa lite.
 
Jag har som vanligt inte fått så värst
mycket att gå på när det gäller eventuell
present,men det är å andra sidan inget nytt.
 
Jag har dock snappat upp EN liten grej,så
den har jag lyckats få hem i tid.
 
Det viktigaste är iof inte en massa presenter,
jag ger ju hellre och mer gärna små paket
och gåvor utspritt lite då och då.
Tanken anser iaf jag är viktigast!
 
Nåväl,tårta var det ja,och det blir väl nåt
slags ätbart i den vägen.
Hade först intention att försöka få till en
grej som symboliserar födelsedagspersonen,
men jag hinner inte pilla med det så det
får bli plan B istället.
 
Vad B står för den här gången har jag ingen
riktig susning om än,men själva tårtan är iaf
fylld med tre lager mousse,choklad respektive
hallonmousse och det får räcka tillsvidare.
 
Innan jag tog ut formen såg det
högt och fint ut,och jag ska väl 
inte gnälla för den sjönk inte
alltför mycket efteråt.
 
Det är insidan som räknas,och så
mycket kan jag tala om,att DEN
är otroligt god!
 
Kram & torsdagshej från mej♥
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0