På begäran en tisdag i februari

Nämen hörrni,vilket satans ruskväder
det har varit idag.Iaf där jag bor.Det
har snöat och blåst typ hela dagen,
och kallt är det.
Ska det aldrig bli sommar tänker jag?
 
Hold my horses här va,var sak har ju
sin tid även om jag utan minsta problem
hade kunnat hoppa över vinterhalvåret
ALLA dagar i veckan.
 
Nu var det förvisso inte väder och vind
jag skulle skriva om,jag skulle bara sneaka
in och säja,att idag (och kanske fler ggr),
kommer jag på begäran att kasta in lite
random bilder.Bara sådär för att jag kan 
och vill och så.
 
Det kan va gamla bilder,nyare bilder,fina
bilder,bilder utan mening och bilder som
kanske inte blev som dom skulle.
 
Så,happy tisdag på er och hav förtröstan,
våren och sommaren kommer vad det lider
och då har vi förhoppningsvis tinat upp lite
granna iaf.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Fan vad snygga vi var då 2002...NOT! =)
 
 
  
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0