När man vill ha hembakt till toasten

Förvisso äter jag ju inte så
mycket bröd längre,men OM
jag ska ta en liten skiva så
är det ju faktiskt godare med
hembakat bröd.
 
Och så är det förvisso inte bara
jag som vill ha lite i magen på
fredagskvällen.Tänker toast typ!
 
Kom på att jag ju har ett par avlånga
formar som står och inte gör nån nytta,
och vad kan då passa bättre än att använda
dom såhär en fredag i februari.
 
Sagt och gjort,fram med degbunke och
mjöl och sisådär.Blanda och forma och
tjoff ner i formarna.
 
Riktigt samarbetsvillig deg blev det.
Penslade med uppvispat ägg och
hade på vallmofrön.
 
Fi 17 så nöjd jag blev,skitfina ju...
 
Nu ska vi bara se hur det funkar
som toast i smörgåsgrillen.
 
Utlåtande KAN komma.
 
Fredagskram på er ♥
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0