Jag och tyllarna!!!

Grejen är den,att jag så gärna skulle
vilja kunna spritsa snyggt...OCH enkelt.
 
Jag är så impad av dom som bah...tjoff
hit och sprits dit och sen har dom fått
till värsta snygga tårtan (eller cup cakesen).
 
Man kan ju lätt tro,att det bara är att fylla
en spritspåse och svepa lite med handen
runt,runt eller fram och tillbaka.
MEN.
Det är fan så mycket mer än så.
Iaf om man hater Majso och typ inte alls har
sånt där i sej.
 
Vad passar då bättre än att man har lite grädde,
vit choklad och ett glatt humör,för då kan man
se till att öva sej lite en mulen onsdag i slutet
av pissjanuari.
 
Så det har jag gjort,men oxå återigen konstaterat
att det krävs minst hundra kakor till att spritsa på
innan jag ens hunnit halvvägs in i gesällprovet!
 
Nu blev ju iof iaf kakan bra,så allt kanske inte var
helt förgäves.Och färgerna på spritsningen blev
jag oxå nöjd med.
 
Man kan inte va bra på allt,eller ens en tiondel
här i världen.Men man kan iaf försöka bli bättre
på vissa grejer!
 
M.a.o återstår det att:
 
1:fortsätta öva,eller,
2:acceptera det faktum att man överlåter
just spritsning till andra.
 
Vi får se hur det blir framöver.
 
Jävla tur att jag inte deltog i nån spritstävling.Ha,ha!
 
Nu ska man inte skylla ifrån sej,men faktum
är att åtminstone ena tyllen var omöjlig att
få snyggt avslut med.Och sen verkar det som
att jag inte fattat grejen med hur man ska typ
knixa till sista svängen på rosorna.Eller om det
kan ha varit aaaningen fel på krämkonsistensen!!!
(världsligaste problemet ever...)
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0