Fula tänder kan oxå vara charmigt

Det föll sej som så,att jag typ
"ramlade" över en "Majsogrej".
 
Och när jag gör det och känner att
fan så skoj,det där kan ju passa hemma
hos mej,då händer det att jag slår till.
 
Det händer oxå att jag kanske inte är 
superpetig med detaljerna när jag får
såna ryck.
 
Jag menar vaddå,är man lastgammal
är det ju ganska normalt att allt inte
är tip top superfräscht lixom.
 
Jag syftar på den här och den
mycket märkliga tandraden.
Den killen har knappast hört
talats om tandreglering back
in the days.
 
Men som sagt,allt behöver ju faktiskt
inte vara så jävla perfekt.Allt som oftast
numera kan jag tycka att det är ganska
charmigt med lite fel och brister.Jag menar,
vem fan har inte det lite till mans (och kvinns).
 
Nu står den iaf i mitt fönster,sliten,gammal
och med satans risiga tänder.
Och sålänge den fyller sin funktion och gör mej
sällskap på kvällar och nätter,så skiter jag hög-
aktningsfullt i att alla tandläkarbesök tydligen
avbokats.Skulle det mot förmodan behövas,så
har jag munskydd han kan få låna.
 
För hans egen skull isf alltså.
(observera fyndigheten,skull/skalle)  
 
Såvaremeddet!
 
 
Trackback
RSS 2.0