Alla dessa bilder

Alltså,jag tar ju skapligt mycket bilder
både nu och då,och därmed har jag
ett antal totalt nu.
 
Varje månad görs en ny mapp på datorn
så att jag lätt ska kunna bläddra igenom,
och varje månadsslut (oftast iaf) tar jag
fram den externa hårddisken och lägger
över bilderna där.
 
Nu sitter jag och funderar på om det kanske
vore en idé att även ha en backup till den
externa bara för att va säker på att det inte
strular till sej med nåt.
 
Jag vet inte,det är ju så mycket annat jag
borde ha backup på,minnet t.ex.
 
För fy satan vad jag inte kan hålla kvar nåt
i den inbyggda hårddisken uppe i norr.
 
Jag tappar ord och glömmer namn dagligdax.
Men jag kommer ihåg oväsentliga grejer och
konstiga saker som jag egentligen borde glömt
eftersom jag oftast bara hört det en gång!
 
Men iaf,alla bilder var det.
Jag satt nämligen nyss och bläddrade lite
bland dom jag knäppt senaste tiden och det
slog mej hur lite ni egentligen får se av allt
som finns.
 
Å andra sidan skulle inläggen aldrig ta slut
och så antar jag att ni kanske inte alls ens
är intresserade av att glo på små prinsar
och helt random kort.
 
Vad ÄR ni förresten intresserade av?
Jag har ju förvisso inget kul alls att
skriva om eller lägga upp bilder på!
 
Kanske borde jag avveckla bloggen i december,
då är det nämligen 10 år sen jag startade.
 
TIO år,hur i hela friden har det kunnat gå så
fort?VA?!!!
 
Ja,ja...vi får se hur det blir.
 
Inatt slänger jag väl bara in lite bilder hipp
som happ och utan vidare diskussion eller
förklaring.Det finns inte så mycket annat
att göra.Bortsett från att jag iof kan berätta
att jag åt lite tacos förut fastän det inte var
fredag utan lördag.
 
Ni ser,inget är som det borde!
 
 
 
 
 
Perfekt marängsmet.
 
Wille fick mormorn att köpa varsin t-shirt
till  bröderna på Kolmården i juli.
 
 
 
 
 
 
Åska i augusti på natten!
 
Åskhimmel klockan 2 en augustinatt.
(om än med dålig skärpa)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0