Vår hit och sommar dit

ÄNTLIGEN!
 
Äntligen har det blivit varmare i luften
och man känner att solen på riktigt är
den där schyssta polaren som återvänt.
Hon som checkade ut förra sommaren
för att värma andra ett tag.
 
Man kan sitta ute utan att få köldskador,
och fåglarna kvittrar som om dom varit
på sångläger hela vintern.
 
Ljuvligt är ordet.
 
Och det finns fler som har det ljuvligt och
faktiskt med riktig sommarvärme,närmare
bestämt ett par småprinsar jag känner.
 
 
😎
😍
Ser ju inget härligt ut alls.
JO,det gör det ju ♥😍
 
Och angående våren här hemma hos mej,
så har jag fått två dösköna stolar av
grannen.
 
Typ nästan nya och jättefina.
Jag älskar recycling och tycker
det är helt galet att kasta sånt
som går att använda och som
i detta fall är helt perfekta.
 
Tror dock att jag ska ha nån slags
dyna eller liknande i eftersom min
rygg inte är vad den borde vara.
Den checkade ju lixom ut 87 och 
har dessvärre INTE kommit tillbaka!
 
Shit alltså,jag kommer antagligen
inte vilja resa mej upp när jag väl
har satt mej.
 
Nu återstår bara lite uppfräschning
och piff,så är balkongen vårklar för
invigning med en god mugg kaffe.
 
SOM jag har väntat och längtat ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0