Avspark 5-åring

Alltså,jag fattar inte hur det har
gått till.
Tänk va,att det redan gått fem år
sen Wille damp ner här hos oss.
 
Imorgon har han sin födelsedag,men
redan igår eftersom det passade fint
med att släkt och vänner hade ledigt,
firades han som det anstår en stor kille.
 
Han hade själv valt att ha "fotbollskalas",
och som vanligt sparades det inte på krutet.
 
Det var blandade "spelare" från olika lag
som kom till "femårsmatchen",och själv
representerade jag Sverige.
Är man "the star" så har man att leva upp till.
 
Tyvärr har vår materialare semester,så jag
fick låna ihop lite matchkläder av andra.
 
Vad säjer man 😁 
 
HURRA för Wille 5 år ♥
 
Ett dignande fikabord.
En fullträff mitt i krysset skulle
man kunna säja utan att överdriva!
 
Godsaker så långt ögat nådde.
 
Och naturligtvis en fotbollstårta!
Matchen sparkades igång direkt.
 
Lokal cup (cakes) 10-0
 
Popcorn till avbytare.
 
Pausunderhållning i form
av vänskapsmatch.
 
Drickapaus är viktigt.
 
Avbytare från knattelaget.
 
Obligatoriska lagbilden.
 
Grattis älskade unge (lite i förskott),
och TACK för en jätteschysst och 
fint spelad söndagsmatch.
                  ♥♥♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0