Skitväder ger skithumör..ge mej Grekland igen

Man kan ju fan inte bli annat än
sur när vädret är som igår och idag.
 
Grått,grått,gråare GRÅASTE GRÅTT!
 
Fy satan så jävla låg man känner sej.
 
Nån lust till nåt kreativt är ju fan inte
att tänka på i nån större utsträckning,
så m.a.o har det inte hänt så värst mycket
inom det här hemmets fyra väggar.
 
Eller iof,jag har faktiskt graverat lite.
Jag har bakat lite.
Och jag har börjat rensa LITE!
 
Jag fick nämligen en hylla hemkörd av "Stora",
hennes N och småkillarna i eftermiddags.(snällt va)
 
Har tänkt för länge sen,att jag borde rensa
och organisera lite i mitt (ena) pysselrum,men
när det inte funnits nån vidare förvaring eller
ens lediga väggar att ställa det på så har jag
typ bara skjutit allt framför mej.
 
Det kommer definitivt INTE vara gjort på en kvart,
det kan jag ju säja utan att ljuga.
 
Och det kommer heller inte bli helt tip top sen
heller,jag har lixom alldeles FÖR MYCKET grejer,
för många idéer som kräver sin utrustning och
glöm att jag tänker göra mej av med "viktiga"
och för den delen roliga saker.ALDRIG!
 
JA,ja,vi får se hur och när det blir nån slags
förändring därinne.Förhoppningsvis innan
jag hunnit skaffa ännu mer skojsiga pyssel-
grejer som även dom kräver sitt utrymme.
 
Nån bild på eländet eller rättare sagt den
totala röran får ni icke nu såhär i tidiga
tisdagstimmen efter midnatt.
 
Ni får nåra semesterbilder istället,för just 
nu saknar jag både dofterna,värmen,vågornas
brus och glass som smälter innan man hinner
njuta fullt ut av varje slick.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0