Orken kära vänner,orken!

Har man inte ork eller nåt att skriva
om kan det lätt eka lite härinne.
 
Men,nu är jag tbk en snabbis såhär 
på fredagskvällen för att iaf säja "hej"!
 
Hej på er.
Hoppas er vecka varit kanon,min har
varit okej,om man bortser från att det
inte går att sova och att vädret igår var
allt annat än uppmuntrande.
 
Ikväll har jag agerat hobbyfotograf med
min numera i stort sett uttjänta lilla kamera
som varken har stort objektiv eller heter
nåt fancy som eh,ja,hm..nu kommer jag inte
ens ihåg nåt namn.
 
Just det,Canon t.ex.
 
Men iaf,det blev nåra bilder på "stora" och
familjen.Hon ville ha till familjealbumet så
då ryckte gamla mamman ut.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Det där var ett axplock (lite fyndigt va med tanke på miljön) av
dom bilder som knäpptes.Nu önskar jag mej SÅ en ny kamera.
(den nuvarande har tjänat sitt syfte med råge och bravur)
Jag behöver faktiskt inget stort åbäke,jag trivs så jädra bra med
den lilla jag har och haft fler av ur samma serie senaste åren,
nämligen Panasonic Lumix med Leicaobjektiv.Liten men satan
så naggande god för en lekman som jag.
 
Kram på er,imorr´n äre lördag...härligt va =) 

OBSERVERA,att jag tyvärr la in bilderna i för stort format.
Dom är INTE avkapade vilket jag ser att det efter publicering
framstår som.Nog sjunger kameran på sista versen,men DET
kan man inte beskylla den för.

Fjärde bilden ska se ut såhär:
(är nu inne och redigerar en så ni fattar)

OM jag orkar,så kanske jag fixar till resterande
oxå...en annan dag!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0