Söndagsbrunch och namnsdagspresenter

Igår förmiddag ställde jag mej och
stekte American pancakes.Fortsatte
sen duka och tog fram lite goda till-
behör som ställdes på bordet.
 
Nutella,hallonkompott,kokos,grädde och
färsk mango skuren i skivor var vad som
fanns att lägga på "cakesen",eller äta hur
man själv ville.En slurk juice oxå,söndagen
till ära.
 
    
Sen kom hon fd grannen,lagom
till 11 kaffet då jag som synes 
bjöd in till söndagsbrunch.
 
Sen fick jag en jättecool bild på
min facebooksida.
 
Det HÄR väntar mej nästa gång jag
träffar Ullis,hon är ju alldeles otrolig
den människan.Jag blev så rörd att
jag fick tårar i ögonen.
 
Som om det inte vore nog med
namnsdagsfirande en helt vanlig
söndag,men icke desto mindre
den 22:e (dubbelt lyckonummer),
så fick jag ytterligare en present.
 
Två små gossar var det ifrån ♥
 
Dom VET minsann vad deras mormor
gillar och blir glad av att få =)
 
Kunde ju knappast gjort sej bättre där
bland dom andra "skallarna".
Och snart står där ännu en.
Lucky me som är och blir så
himla bortskämd.
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Joanna-livet med Aspergers syndrom och Bipolär sjukdom typ 2

Så gott det såg ut

Svar: Tack. Ja,det smakade inte dumt alls =)
MAJSO

2017-10-23 @ 11:23:20
URL: http://www.joannahalvardsson.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0