Snabbt in här,sen i säng

Dessa kvällar va!
Nyss var det söndag och då hade
jag tänkt sladda in här,men nu har 
det helt plötsligt hunnit bli måndag
och en helt ny vecka.
 
Fattar´t lixom inte.Det är VERKLIGEN
så som dom säjer,att tiden går fan så
mycket fortare när man blir äldre.
 
Själv tycker jag nog att den borde gå liite
långsammare faktiskt.Det tar ju ändå viss
extratid att göra alla saker man vill (iaf för mej)!
 
Igår förstår ni,fick jag ett par bilder skickade
till mej på två små badpojkar.
Nu har nämligen Wille och Lewis far & mor
fått klart på tillbyggnaden som inrymmer
ett eget hemmaspa.
(lyxigt skareva)
 
 
Där sitter dom redo att hoppa i ♥
 
Framöver ska jag försöka hitta alla
bilder från start på bygget till färdiga
resultatet så ni får se hur fint det blivit.
 
Tillsvidare ska jag fundera på lite sömn,
eller åtminstone att komma i säng  en stund.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0