Hello pannkaka

Igår var det som bekant torsdag.
En torsdag då det var tänkt att
"Pärlan" skulle besiktas,men icke
då!
Nån tid för mej hade dom inte,trots
att jag log med hela fejset och var
så jävla trevlig jag bara kunde.
 
Nähe och tack för precis INGENTING dårå!
 
Åkte och hade snabbdate med "Mellan"
istället och sen raka vägen hem för att
slänga ihop en pannkakssmet.
Torsdag var det ja,och då får man äta
pannkakor.
Nu kände jag mej lite amerikansk just 
igår,fråga mej inte varför.I don´t really know!
Troligen nåt 
infall bara,så det blev American
pancakes 
istället för vanliga.
 
Ska jag va helt ärlig gillar jag såna bäst.
 
Lönnsirap då kanske ni tycker att man ska ha på.
Det tycker INTE jag!
 
När "Lilleman" ringde och frågade vad
jag gjorde och sa att det skulle käkas
pancakes,så kom han som ett skott.
Han visste nämligen att det stod en
burk Nutella i skafferiet och det är
nåt han gillar MER än mest.
Nästan så jag tror att Nutella och
jag är konkurrenter om hans kärlek.
 
Nu sitter jag åter här en fredag som "fiskeänka"!
Inte så jag sitter och bölar precis,sånt ligger inte
riktigt för mej.Jag tycker faktiskt om att vara alldeles
ensam (bortsett från Cindy alltså),och dessutom
unnar jag prinsen mer än väl att ha sina hobbies.
Han unnar ju alltid mej att göra vad jag vill,och
förresten kan han nuförtiden skatta sej lycklig
som HAR intressen att syssla med när hans fru
genomgår den undre övergångsåldern.
Jag är nog inte alltid så jävla kul att va med.
 
Med det sagt inte att jag gnäller,skäller och
är allmänt pissruskig,snarare tvärtom,jag är
fan segare än julkola och mer introvert än
nergrävda mumier,tillika dammigt torr som
Saharas öken.
 
Så GRATTIS prinsen:njut av din höstfiskehelg 
med polarna och "skitfiske" på dej.
På söndagkväll kanske jag halvsover i soffan
när du kommer hem,så är du smart:se till att
du får två kramar var av polarna innan avfärd,
man vet ju aldrig ;)
Skämt åsido,klart han får en kram (& puss),det
kanske bara dröjer en stund om jag råkat slumra
till i soffan!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0