Tisdagsbaket

Hallå där!
 
Nej då,jag har inte vunnit 100 miljoner
på Eurojackpot,köpt ett eget flygplan
och landat på nån öde ö.
 
Jag har bara inte haft nåt att skriva om
(som vanligt typ),och därför inte loggat
in här förstår ni.
 
Men,nu kan jag iaf innan jag stänger ner
lilla datorn,visa vad som har åstadkommits
under tidiga kvällen här.
 
Nämligen en liten laddning med saffransbullar.
 
Just saffransbröd tillhör inte alls
mina favoriter.Men eftersom prinsen
gillar mina specialare,så gjorde jag
som synes en plåt till honom.(mest)
 
Inuti har jag gömt lite gott,nämligen en
blandning av smör,vaniljsocker och 
ganska mycket riven vit choklad.Mums!
 
För även om smöret just nu och i min 
lokala affär på extrapris kostar 80 kronor
per kilo,så är jag ändå av den uppfattningen
att man INTE får snåla på den varan.
 
Margarin kommer icke in i mitt kylskåp,
och därmed PUNKT!
 
Kram på er,imorrn äre onsdag igen och
nya äventyr kanske väntar bakom kröken.
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Tess

Det ser underbart gott ut! :)

Svar: Tack snälla du :)Dom VAR faktiskt väldigt smaskiga ;)
MAJSO

2017-11-29 @ 13:24:46
URL: http://tesswaltenburg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0