Some baking in sweditalian way,samt lite pyssel!

Äsch,jag kom inte på nåt bra ord,
men jag har för att förtydliga ovan
överskrift bakat lite Italienskt på 
svenskt vis idag.
 
En halv sats med pizzabullar blev resultatet.
 
Den här lille gossen aka "Lilleman" som 
i förrgår efter att ha fått mammas goda
pannkakor med Nutella,påpekade att det
var jättelänge sen jag bakade pizzabullar.
(så extremt länge sen att jag glömt ATT jag gjort det)
 
SÅ,då fixade mamman förstås nåra idag.
Och enligt meddelandet jag fick förut,så
hade han ätit sex stycken på stört,och det
torde väl iaf vara ett fint betyg på att dom dög.
 
Vidare har jag plockat fram både aluminium
och lite annat krafs som behövs för ett litet
uppdrag jag fått.
 
Det var fan så länge sen som jag använde
både aluminium och den här sortens gravyrmojäng.
 
Nu ska jag nämligen testa och se om jag
kan få till en namnskylt som om den blir
okej ska sitta på en brevlåda.
 
Nu är vi dock inte där än,men skam den
som ger sej innan hon ens gjort allt hon
bara kan för ATT det ska bli nåt!
 
Joråsatte,och imorrn är det,hör och häpna:
FREDAG IGEN!
 
Jag fattar´t inte,ska det bara gå fortare och fortare?
Nästa vecka fyller jag kanske år igen och då är det
isf bara typ en vecka kvar till midsommar.
 
Det skulle jag faktiskt kunna gå med på.
ALLT för att spola fram och slippa både
jul och påsk.Man kan ju käka skinka då
oxå,och sillen lär väl inte gå ur tiden tills
dess heller antar jag!
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Joanna-livet med Aspergers syndrom & Bipolär sjukdom typ 2

så gott

Svar: ATT det var =)Ibland är det enkla det allra godaste ;)
Kram ♥
MAJSO

2017-11-17 @ 08:14:37
URL: http://www.joannahalvardsson.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0