När det tåras i ögonvrån

Plötsligt och mitt i matförberedelserna
plingar det till i meddelandekorgen på
datorn,och upp kommer en fråga om jag
är hemma!!
 
Svar jaa,det är jag.
 
Strax därpå knackar det på dörren och
utanför står Sussie med en presentpåse.
 
Bara för att sådär.Jag fyller ju varken år
eller har namnsdag.
(däremot har "Mellan" det idag-Elizabeth,grattis ♥ )
 
Men iaf,där står vi i hallen och jag får värsta
fina handledsvärmarna och kaffe och choklad,
och jag blev så jäkla glad att det blev vått i
ögonvrån ♥
Jag blir lätt det när jag blir överväldigad och
tacksam!
 
Tack snälla du Sussie ♥

Att vara rik behöver inte betyda att man
har miljoner på banken.I mitt fall handlar
det om att jag är rik på fina,underbara
vänner som förgyller mitt liv.
 
Sussie
Gittan
Ullis
Mia mfl för att bara nämna några.
Ni vet alla vilka ni är och jag håller
er SÅ kär.
 
Tack för att ni finns,utan er vore jag
inte mycket. ♥

Kommentarer
Postat av: Anonym

Tack för att du finns i våra liv💞💞

Svar: ♥♥♥Vilken tur att VI har varandra i våra liv!
♥♥♥
Delad glädje är dubbel och känslan i magen som en hel äng full med fladdriga fjärilar =)
KRAM ♥
MAJSO

2017-11-20 @ 18:14:03
Postat av: Sussie

Sussie ska det stå. Inte anonym🙊

2017-11-20 @ 18:15:13
Postat av: Sussie

Sussie ska det stå. Inte anonym🙊

2017-11-20 @ 18:15:13
Postat av: Sussie

Sussie ska det stå. Inte anonym🙊

2017-11-20 @ 18:15:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0