Feeli´n down

Jag vet inte om det ska bli nåt
stort förkylningsutbrott,men sista
tiden har jag känt mej jäkligt låg.
 
Snorig,lite hostig,febrig till och från
och så den förbaskade halsontheten
varje kväll och morgon fram till
typ middagstid.
 
Loj helt enkelt,så har jag känt mej och
gör förvisso fortfarande.
 
Ameh ta lite citron och ingefära dårå
säjer dom som sitter på gamla beprövade
huskurer och annat jox.
 
AMEH NEJ TACK säjer jag då,för jag avskyr
både citron och ingefära nåt så gräsligt mycket.
 
Hade jag hällt i mej den sörjan,då jävlar
hade jag spytt som en kalv,och det är ju
knappast nån magbacill som härjar precis.
 
Men iaf,just därför har det varit lite stilltje
härinne,men jag kan iaf slänga in lite goda
bilder.Goda i den bemärkelsen att det på
bilderna smakar gott.
MYCKET godare än citron och ingefära
upphöjt i tre miljarder.
 
Såvaremeddet!
 
Vit kladdkaka med cashewnötter och
mörk ringlad choklad on top.
 
 
 
Chokladkaka med kaffesmak och 
apelsinnoblesse i mitten.
 
Rawfoodkaka med dadlar och mycket mörk
choklad toppad med pistage och cashewnötter.
 
Samt en laddning med snickerskakor.
 
Mums lixom!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0