Dagens killbesök

Idag(eller igår eftersom det redan blivit fredag)
har jag åter haft killbesök.
På fm kom dom och mamman
stack iväg på planeringsmöte.
 
Undertiden Lewi sov middag,passade
Wille och jag på att baka.
 
Finfina ansiktskakor blev det även denna gång.
 
Samt nåra dubbla med Nutella mellan.
 
När brorsan vaknat och kommit igång
igen,var det som vanligt full fart med
alla grejer i skåpen.
 
Nu sitter jag och funderar på om det
kanske vore idé att borsta tänderna
och dra sej mot sängen.
 
"Lilleman" tittade upp ett tag oxå och
fick sin "mammados" förut.
 
Jag är ju inte bara fru och mormor,jag är
ju främst mamma lixom.
 
Kram på er,fredag stundar ♥
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0