Alla blir vi sjusju nån gång

Och idag förstår ni,idag är det
"Mellans" tur att bli just sjusju år.
 
Men dra på trissor va,hur i helskotta
kunde hon oxå bli det?
 
På riktigt och helt ärligt,så känns det
faktiskt inte som om det var länge sen
jag själv blev det.
 
Tjugofyra år går JÄVLIGT fort ska jag be
att få tala om ifall ni inte redan vet det!
 
Grattis älskade unge säjer mami såhär
efter firandet.Kul att du gillade tårtan 
 
Jorå,jag fixade ju en liten födelsedags-
tårta i all enkelhet.
Bra för mej,så jag får spritsa lite ibland.
Är det nåt jag verkligen skulle behöva öva
på oftare så är det just spritsning faktiskt.
 
 
 
 
 
Betyget blev godkänt och det
var jag glad för.Enkelt kan vara
nog så gott tydligen.
 
Nu ska jag se till att prinsen INTE
glömmer nåt viktigt inför morgondagens
fisketur till Vättern i kylan.
 
Själv hade jag aldrig i livet frivilligt åkt
bil ett par timmar för att med all säkerhet
stå och frysa om både händer,fötter och
nästipp och ja typ överallt!
 
Tur att vi gillar olika saker,det skulle bli så
förbaskat trångt om han oxå hade bakat,graverat
och målat vid samma bänk.
(bagarns son överlåter just den delen till mej iaf)
 
Kram & sov gott vad det lider ♥
 
(P.s:TACK "Mellan" för supergod födelsedagsmat,mysigt ♥)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0