Soligt varade inte länge

Efter en i stort sett helt sömnlös natt
blev jag iaf jäkligt glad över att solen
sken när första muggen kaffe intogs.
 
Det här kan bli en finfin dag tänkte jag
och tog med mej tredje muggen ut
samtidigt som Cindy fick sin luftning.
 
Inte fan va det varmt trots den gula
i skyn,för blåsthelvetet lurar ju hela
tiden i periferin som en osalig ande
som vägrar ge sej av
 
Fyrbentingen njöt iaf i fulla drag och ville inte gå in,så jag gick runt med
kameran ett tag.
 
 
 
 
 
Strax efter att jag fotat den här halvvissna lilla pärlan försvann solen!
 
Är jag förvånad?
Näe inte speciellt faktsikt,även om jag
ju hoppats på aningen fler timmars sol-
sken och lite varmare vindar.
 
Nu kan man ju inte få allt,iaf inte på
samma gång,så det är väl bara att
gilla läget.
 
Jag gick förstås in,och faktum är att
jag fick full fart i gravyrhanden.
Sjukt glad och jävligt nöjd över min
extrema fokusering kunde jag med gott
samvete käka lite sallad och naturligtvis
följdes den måltiden av ännu mer kaffe.
 
Det (kaffe alltså) är en av dom saker som
sällan eller aldrig gör mej besviken.
 
Gevalia...HALLELUJA!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0